היום כבר לא מספיק לנתח את הקמפיינים השונים בדרכי האנליטיקה המסורתיים. כדי להצליח בעקביות, דבר שכל ארגון מחפש, יש להשתמש בכלי אנטליטיקה מתקדמים שנכנסים עמוק לתוך הקרביים של הארגון כדי למצוא תובנות עסקיות שיהפכו להזדמנויות להזנקת הארגון שלך.
בקצרה – תשתיות, כלים, אפליקציות ומקורות נוספים אשר אוספים דאטה ומספקים תובנות אותן הופכים להחלטות עסקיות.
התהליך המהיר של הניתוח עוזר לארגונים כמו שלך לנהל ערוצי מידע שונים במקביל ולהזרים אותם למחלקות השונות במהירות וביעילות, ובכך משפרות את תהליכי קבלת ההחלטות.
שיתוף הפעולה הפורה שנרקם בין המחלקות השונות בעקבות שטף המידע תורם לחיזוק המבנה הארגוני ויוצר אוירה יצרנית שתתרום משמעותית להצלחת הארגון שלך.
תוכנות מיוחדות סורקות את הדאטה של הארגון שלך ואוספות אותה למעין מחסן דיגיטלי. ברגע שהמחסן הזה מוכן, מנתח ה-BI יבנה דאשבורדים אשר יציגו לארגון שלך נתונים אשר דרושים לו – מכירות בתחום מסוים או באיזור מסוים בעולם, מלאים, הזמנות, שעות עבודה וכו׳.
את הנתונים האלו הופכים לתובנות עיסקיות אשר עוזרות לארגון לתכנן טוב יותר את היעדים השיווקיים שלו וכמובן את התקציב.
פל ים 2 חיפה - Sderot HaPalyam 2, Haifa