בנוף ההולך ומתפתח של העידן הדיגיטלי, ארגונים נאלצים להסתגל ולמנף את כוחה של הטכנולוגיה כדי להישאר רלוונטיים ותחרותיים. אסטרטגיית דיגיטל היא מפת הדרכים שמנחה עסקים דרך העולם הדינמי והמשתנה של עולם הדיגיטל, ועוזרת להם להתחבר לקהל שלהם, לשפר את הקמפיינים השונים ולהשיג הצלחה ארוכת טווח.
אסטרטגיה דיגיטלית היא תוכנית מקיפה המתארת כיצד ארגון ישתמש בטכנולוגיות ובפלטפורמות דיגיטליות כדי להשיג את היעדים העסקיים שלו. האסטרטגיה מכילה הרבה יותר מיצירת נוכחות אונליין בלבד. התהליך כרוך בשילוב יוזמות דיגיטליות בכל ההיבטים של הארגון משיווק ומכירות ועד לשירות לקוחות ותהליכים פנימיים שיהפכו להרבה יותר נוחים ואפקטיביים בזכות הטכנולוגיה.
מטרות ויעדים ברורים:
אסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת מתחילה בהבנה ברורה של מטרות הארגון ומה הוא שואף להשיג באמצעות עולם הדיגיטל. בין אם מדובר בהרחבת שוק המוצרים לקהלי יעד חדשים, הגברת המודעות למותג, הגדלת מכירות או שיפור חווית לקוח, לכל יעד שיווקי יש להתאים את הכלי או הכלים הדיגיטליים המתאימים להם ולא להיכנע לטרנדים כאלו ואחרים.
פל ים 2 חיפה - Sderot HaPalyam 2, Haifa