בדיוק כמו מבצע צבאי, משחק כדור מקצועני והמטרות האישיות שלך בחיים, גם הארגון שלך צריך תכנית פעולה מתוכננת שמתבססת על יעדים שיווקיים. זו הסיבה שהדבר הראשון שאנחנו עושים לפני שאנחנו יוצאים לכל סוג קמפיין, הוא בנייה של תכנית אסטרטגית. התכנית תכיל בראש ובראשונה החזון שלך, כראש הארגון, לארגון עצמו ותתבסס על מסקנות שנאסוף מתהליכים והצלחות עבר של הארגון.
רק באמצעות תכנית אסטרטגית מדויקת ניתן יהיה להבין לאן הרוח נושבת וכך לתכנן קמפיינים שיווקיים מוצלחים.
תכנית אסטרטגית נכונה תקיף את קהל היעד שלך, המוצר והשירותים שלך, התקציב שלך והסביבה התחרותית של הארגון שלך ותהפוך אותם ליעדים שיווקיים אשר הארגון שלך יכול לעמוד בהם. תכנית שאפתנית מדי עלולה ליצור לחץ מיותר בארגון הן מבחינה אנושית ולוגיסטית ואילו תכנית אסטרטגית מתונה מדי עלולה לגרום לאבטלה סמויה ולהחמצת הזדמנויות עסקיות. זו הסיבה שהתכנית האסטרטגיות שאנחנו מכינים שואפות להיות מדויקת ככל הניתן ליכולות של הארגון שלך.
למרות הדעה הרווחת, שיווק הוא איננו פרסום ואיננו מכירות. שני האחרונים הם טקטיקות אשר נועדו להוציא לפועל את התכנית האסטרטגית ולכן הם חלק מסל כלים שיווקי רחב יותר הכולל:
פל ים 2 חיפה - Sderot HaPalyam 2, Haifa