Multilux

המצפן של ספינת השיווק שלך

בדיוק כמו מבצע צבאי, משחק כדור מקצועני והמטרות האישיות שלך בחיים, גם הארגון שלך צריך תכנית פעולה מתוכננת שמתבססת על יעדים שיווקיים. זו הסיבה שהדבר הראשון שאנחנו עושים לפני שאנחנו יוצאים לכל סוג קמפיין, הוא בנייה של תכנית אסטרטגית. התכנית תכיל בראש ובראשונה החזון שלך, כראש הארגון, לארגון עצמו ותתבסס על מסקנות שנאסוף מתהליכים והצלחות עבר של הארגון.

רק באמצעות תכנית אסטרטגית מדויקת ניתן יהיה להבין לאן הרוח נושבת וכך לתכנן קמפיינים שיווקיים מוצלחים.

תכנית אסטרטגית – המפתח להצלחה העסקית של הארגון שלך

תכנית אסטרטגית נכונה תקיף את קהל היעד שלך, המוצר והשירותים שלך, התקציב שלך והסביבה התחרותית של הארגון שלך ותהפוך אותם ליעדים שיווקיים אשר הארגון שלך יכול לעמוד בהם. תכנית שאפתנית מדי עלולה ליצור לחץ מיותר בארגון הן מבחינה אנושית ולוגיסטית ואילו תכנית אסטרטגית מתונה מדי עלולה לגרום לאבטלה סמויה ולהחמצת הזדמנויות עסקיות. זו הסיבה שהתכנית האסטרטגיות שאנחנו מכינים שואפות להיות מדויקת ככל הניתן ליכולות של הארגון שלך.

אילו תכניות אסטרטגיות ניתן להוציא לפועל?

למרות הדעה הרווחת, שיווק הוא איננו פרסום ואיננו מכירות. שני האחרונים הם טקטיקות אשר נועדו להוציא לפועל את התכנית האסטרטגית ולכן הם חלק מסל כלים שיווקי רחב יותר הכולל:

  • פרסום
    אופליין ואונליין. בין אם מדובר בשלטי חוצות, חסויות, פרסומות בטלוויזיה וברדיו ועד לקמפיין סושיאל, באנרים ו-SEM.
  • יחסי ציבור
    לעיתים נכון יותר לגרום לבאזז תקשורתי באמצעות התקשורת ומשפיענים אשר ימשוך תשומת לב לארגון שלך ויעניק לו ״אישור חברתי״.
  • תוכן
    היום יותר מתמיד אנשים צורכים תוכן ומחפשים תוכן איכותי. באמצעות קמפיין תוכן חכם, ניתן לגרום לארגון שלך להפוך לויראלי וליהנות מפרסום חינמי שעובר בין משתמשים ברחבי האינטרנט.
  • שיווק באמצעות מיילים
    תעשייה שלמה אשר מגלגלת לא מעט כסף והופכת לידים קרים וחמים ללקוחות נאמנים. האפשרות להשתמש בכמות טקסט יחסית גדולה, הופכת את השיווק באמצעות מיילים לשיחה עמוקה בין הנמענים לבין הארגון שלך

בואו לצמוח איתנו

כתובת

פל ים 2 חיפה - Sderot HaPalyam 2, Haifa